Escoltar

Els alumnes d'Educació mostren en un recital i una exposició la feina que fan

Dia: dimecres, 16 de desembre de 2015
Hora: 20 hores
Lloc: Aula Magna de l’edifici Guillem Cifre de Colonya, campus universitari, Palma 

Un grup d’alumnes del grau d’Educació Infantil i del grau d’Educació Primària de la Facultat d’Educació de la UIB presenten en una exposició i un recital els resultats dels projectes d’innovació docent del Grup de Recerca en Art i Educació (GRAiE) en què han participat. Els projectes es titulen Ràdio Drama, Gilgamesh i Ombres sonores en moviment.

Ràdio Drama és un projecte que treballa de forma interdisciplinària i implica els professors i alumnes de quatre assignatures diferents integrades en dos graus també diferents: el grau d’Educació Primària i el grau d’Educació Infantil; participen al projecte més de 450 alumnes de la UIB. Com a element innovador, s’ha dut a terme simultàniament amb la participació i col·laboració d’altres tres universitats: Universitat del País Basc / Euskal Herriko Unibertsitatea, Universitat de Cantàbria i Universitat Jaume I de Castelló, a més de la Universitat de les Illes Balears.

Gilgamesh, el primer poema de la humanitat, ha estat adaptat al teatre pel professor Antoni Artigues. És un projecte estructurat en dos cursos. El curs que ve els alumnes d’Educació Infantil assajaran i representaran l’obra de teatre, de la qual enguany els alumnes de Música d’Educació Primària han compost la música.

Ombres sonores en moviment (Ombres sonores II) és la segona part d’un projecte interdisciplinari i d’innovació pedagògica coordinat entre l’àrea de Didàctica de l’Expressió Plàstica i l’àrea de Didàctica de l’Expressió Musical dels estudis de magisteri d’infantil i primària, que vol introduir les obres d’art modern com a material pedagògic a les aules per alliberar els sentits dels nins i nines en una experiència estètica i sonora que potenciï la sensibilitat creativa de l’infant, i del mestre.

Els projectes compten amb el suport de l’IRIE

Data de l'esdeveniment: 16/12/2015

Data de publicació: 15/12/2015