Escoltar

El conseller March i el rector Huguet estableixen el marc de treball entre Educació i UIB per als propers anys

El conseller d'Educació i Universitat, Martí March, i el rector de la Universitat de les Illes Balears, Llorenç Huguet, s'han reunit a la seu de la Conselleria d'Educació i Universitat, en una primera presa de contacte després de les recents eleccions celebrades a la UIB. A la reunió també hi han assistit el director general de Política Universitària i Ensenyaments Superiors, Juan José Montaño, el vicerector d'Innovació i Relacions Institucionals, Jordi Llabrés, i la gerent de la UIB, Antònia Fullana.

En el decurs de la trobada s'ha tractat de diverses qüestions sobre el funcionament actual de la UIB i les seves línies de futur, com les infraestructures, el personal docent o el màster per a professorat de secundària, entre d'altres. A més, s'han reafirmat les comissions de treball que actualment hi ha actives entre Conselleria i Universitat: finançament, titulacions i formació inicial del professorat.

Tant March com Huguet han valorat positivament la trobada i han manifestat el compromís de treballar conjuntament per a la millora de la UIB.

Conveni sobre ensenyaments artístics
Aprofitant la trobada a la Conselleria, el rector i el conseller han signat un conveni de col·laboració per a l’impuls de la docència i de la recerca en els ensenyaments artístics superiors mitjançant la realització d’actuacions en matèria docent i de recerca, així com actuacions de caràcter tècnic i administratiu. A la signatura hi han assistit els directors del Conservatori Superior de Música, de l’Escola d’Art i Superior de Disseny (EASDIB) i de l’Escola Superior d’Art Dramàtic (ESADIB).

Entre les actuacions previstes hi ha la col·laboració en el disseny i impartició de màsters oficials d’ensenyaments artístics superiors; l’accés als programes de màster i de doctorat dels titulats en ensenyaments artístics superiors; la incorporació a grups de recerca de la UIB i la col·laboració en matèria de qualitat i acreditació de la docència. 

Data de publicació: 29/06/2017