Conferència: «La Unión Europea: situación actual y retos de futuro, a càrrec de Francisco Fonseca»

El director de l'Oficina de la Comissió Europea a Madrid farà aquesta intervenció a la UIB en el marc del Màster de Gestió de Polítiques Públiques

Dia: divendres, 8 de novembre de 2019
Hora: 17 hores
Lloc: aula AV05, edifici Guillem Cifre de Colonya, campus universitari, Palma

El director de l'Oficina de la Comissió Europea a Madrid, senyor Francisco Fonseca, pronunciarà, a la Universitat de les Illes Balears, la conferència «La Unión Europea: situación actual y retos de futuro».

El ponent és doctor en Dret per la Universitat de Valladolid (UVA) i llicenciat en Ciències Polítiques per la Universitat Complutense de Madrid. Així mateix, compta amb una àmplia experiència en l’àmbit comunitari, ja que ha exercit diverses responsabilitats en les institucions europees.

Aquesta activitat s’emmarca en el Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), un estudi propi de la Universitat de les Illes Balears que compta amb la col·laboració del Consell de Mallorca i l'Escola Balear d'Administració Pública.

Qualsevol persona interessada en la temàtica pot assistir a la conferència sense haver-s'hi d'inscriure prèviament. La conferència es reproduirà en continu a la sala de reunions de l'edifici universitari de Can Salort (Alaior, Menorca) i a l'aula AV08 de l'edifici universitari de l'Antiga Comandància (Eivissa).

Data de l'esdeveniment: 08/11/2019

Data de publicació: Fri Nov 08 11:43:00 CET 2019