44 alumnes de batxillerat participen a l'XI Olimpíada de Dibuix Artístic de les Illes Balears

Dia: dimecres, 20 d’abril de 2016
Hora: 9 hores
Lloc:

• Mallorca: Escola d'Art i Superior de Disseny. C/ de l’Institut Balear, 5, Palma.
  • Eivissa: Escola d’Art d’Eivissa. C/ del Riu Duero, 5, Sant Jordi de ses Salines.
  • Menorca: Escola d’Art de Menorca. Av. de Josep Maria Quadrado, 33, Maó.

Tindrà lloc l’onzena Olimpíada de Dibuix Artístic, amb la participació de 44 alumnes de batxillerat de les Illes Balears (36 de Mallorca, 4 de Menorca i 4 d’Eivissa). L’organitzen la Universitat de les Illes Balears i la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat, amb el suport de l’Escola d'Art i Superior de Disseny de les Illes Balears i la col·laboració de l’Escola d’Art d’Eivissa i l’Escola d’Art de Menorca.

L’Olimpíada de Dibuix Artístic és un concurs adreçat als alumnes que cursin la matèria de Dibuix Artístic II al batxillerat o que estiguin matriculats en un centre de les Illes Balears on s’imparteix el batxillerat artístic.

La prova durarà tres hores, amb un descans de trenta minuts. La primera part consistirà en la realització d’un esbós del cap d’una estàtua de guix. La segona part consistirà en la realització d’un dibuix amb qualsevol tècnica lliure utilitzant el model tridimensional d'una pinça de fusta: dibuixant-la des de diferents punts de vista, respectant-ne les proporcions, fins a realitzar una composició lliure.

Els premis per als tres primers classificats inclouen la matrícula gratuïta a la UIB el curs acadèmic 2016-17 en qualsevol dels estudis que s’hi imparteixen, un xec regal per cortesia d’Artbendix i un diploma. A més, el primer classificat tindrà l’estada gratuïta durant el primer mes del curs 2015-16 a la Residència d'Estudiants de la UIB.

Com a novetat en aquesta convocatòria els alumnes podran tenir com a premi la matrícula gratuïta a l'Escola d'Art i Superior de Disseny de les Illes Balears, tal com es va publicar al BOIB núm. 189, de 30 de desembre.

Data de publicació: Tue Apr 19 13:08:00 CEST 2016