El Grup d'Investigació en Sostenibilitat i Territori de la UIB organitza el seminari "La geohistòria de la bombolla immobiliària espanyola"

Isidro López i Emmanuel Rodríguez presentaran el llibre Fin de ciclo. Financiarización, territorio y sociedad de propietarios en la onda larga del capitalismo hispano (1959-2010) a Can Alcover

Dia: divendres, 8 d'octubre de 2010
Hora: de 9.30 a 14 hores
Lloc: aula multiusos de l'edifici Ramon Llull,
campus universitari

Presentació del llibre
Dia: divendres, 8 d'octubre de 2010
Hora: 20 hores
Lloc: Can Alcover,
carrer de Sant Alonso, 24, Palma

El Grup d'Investigació en Sostenibilitat i Territori (GIST) del Departament de Ciències de la Terra de la Universitat de les Illes Balears organitza el seminari “La geohistòria de la bombolla immobiliària espanyola”, que serà impartit per Isidro López i Emmanuel Rodríguez, membres de l'Observatorio Metropolitano de Madrid i autors del llibre Fin de ciclo. Financiarización, territorio y sociedad de propietarios en la onda larga del capitalismo hispano (1959-2010).

El seminari se celebrarà el dia 8 d'octubre a l'aula multiusos de l'edifici Ramon Llull. Per poder assistir-hi cal inscriure's enviant un correu a <ivan.murray@uib.es>. Les places són limitades i s'atorgaran en funció de l'ordre d'arribada de les inscripcions.

Presentació del llibre

A més, Isidro López i Emmanuel Rodríguez presentaran el seu llibre a Can Alcover, a Palma. Aquest treball analitza com s’ha configurat el capitalisme hispà des dels anys cinquanta fins a l’actualitat i aprofundeix en la seva especialització turisticoimmobiliària. La crisi actual ha fet que les ombres d’aquest règim d’acumulació es fessin cada cop més clares i evidents. Els autors persegueixen, a partir d’una profunda anàlisi, formular preguntes que ens permetin pensar més enllà de les solucions neoliberals.

Data de l'esdeveniment: 08/10/2010

Data de publicació: Thu Oct 07 09:55:00 CEST 2010