20 estudiants de la Facultat de Turisme de la UIB han participat en un ERASMUS Intensive Programme a Dinamarca

20 estudiants de la Facultat de Turisme de la Universitat de les Illes Balears, acompanyats per quatre dels seus professors, s’han desplaçat a Copenhaguen (Dinamarca) per participar en un Erasmus Intensive Programme, realitzat conjuntament amb la Saxion University d’Holanda i la Conpenhaguen Business University de Dinamarca.

Al llarg de dues setmanes els estudiants han fet el curs Risk Management in the Tourism Industry en el qual han rebut formació sobre la manera com les empreses turístiques afronten situacions de risc, com ara fenòmens naturals (emissions de gasos volcànics, tsunamis, etc.) i no naturals (atacs terroristes, vagues de controladors aeris, etc.).

La selecció dels alumnes s’ha fet en funció dels aspectes següents:  major nombre de crèdits superats al grau de Turisme (amb prioritat per als  alumnes de quart curs), millor nota d'expedient acadèmic al grau de Turisme, notes obtingudes als cursos d'anglès, i pel fet d’estar matriculat a les assignatures impartides en anglès de la Facultat de Turisme.

La Facultat de Turisme participarà en l’ERASMUS Intensive Programme dos anys més, la qual cosa suposarà una oportunitat important per als seus millors alumnes.

Data de publicació: Tue Jul 30 13:36:00 CEST 2013