Escoltar

Videonotícies

Destacats:

Obertura de l'any acadèmic 2019-20

Solemne obertura de l'any acadèmic 2019-20 de la Universitat de les Illes Balears.

La doctora Josefa Donoso, catedràtica de Química Física, ha impartit la lliçó inaugural, amb el títol «Set files i divuit columnes, els pilars de la nostra vida».

06/09/2019

Lliurament dels V Premis CEIB al Talent Universitari UIB - Economia i Empre...

Premis CEIB al talent Universitari Economia i Empresa.Entrega de Premis V edició

10/10/2019
Durada:

Ideologies polítiques: dreta-esquerra, o més enllà?

Els ponents d'aquesta taula rodona seran els senyors Antonio García Santesmases, Jaime Pastor Verdú i Bernat Riutort.

Aquest esdeveniment s'emmarca al mòdul de Política i Democràcia del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS).

18/10/2019

40 anys de fons artístic de la Universitat de les Illes Balears.Exposició

L’exposició 40 anys de fons artístic de la Universitat de les Illes Balears se centra en la tasca feta pels graduats en Història de l’Art per la UIB Gori Aloy i Pere Miquel, sota la tutela de la doctora Magdalena Brotons, professora del Departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts. El treball que els dos graduats han dut a terme ha estat catalogar i analitzar les obres d’art. La Universitat de les Illes Balears ha anat confegint aquest fons artístic al llarg de tota la seva història, tant a través de donacions com d’adquisicions.

01/07/2019