Escoltar

Conferència del Màster Universitari d'Investigació en Salut i Qualitat de Vida

El pròxim 28 de febrer el Màster Universitari d’Investigació en Salut i Qualitat de Vida de la UIB organitza la conferència-taller "Lectura crítica d’un metanàlisi en xarxa", que serà impartida per la Dra. Mª Dolores Frías Navarro. Aquesta conferència tindrà lloc a l’aula 4a de l’edifici Antoni Mª Alcover i Sureda, de 16 a 19h.

La Dra. Mª Dolores Frías Navarro és doctora en Psicologia i professora de Metodologia i Dissenys d’Investigació a la Universitat de València. La seva activitat de recerca es centra fonamentalment en "Meta-anàlisi i Revisió Sistemàtica" i "Proves de Significació Estadística en les Ciències Socials".

Aquesta conferència ha estat finançada per la convocatòria dels "Ajuts per a donar suport als estudis oficials de màster" 2016-17.

Data de publicació: 17/02/2017