Escoltar

111 alumnes de primer de batxillerat participen a la II Olimpíada d'Història del Món Contemporani a les Illes Balears

Dia: divendres, 12 d'abril de 2019, a les 11 hores
Lloc:

• Mallorca: edifici Ramon Llull, campus universitari, Palma
  • Menorca: Seu universitària de Menorca. Can Salort. C/ de Santa Rita, 11, Alaior
  • Eivissa i Formentera: Seu universitària d’Eivissa i Formentera. Antic edifici de Comandància, c/ del Calvari, 1. Eivissa

La UIB acull la II Olimpíada d'Història del Món Contemporani, que comptarà amb la participació de 111 alumnes de primer de batxillerat de 15 centres de les Illes Balears.

Per illes, hi participaran 95 alumnes de 12 centres de Mallorca , 15 alumnes de 2 centres de Menorca i 1 alumme d'1 centre d'Eivissa.

Aquesta olimpíada és un concurs adreçat als alumnes matriculats del primer curs de batxillerat que cursin l’assignatura d'Història del Món Contemporani de les Illes Balears.

L'Olimpíada d'Història del Món Contemporani a les Illes Balearsl’organitza la secció d’Història del Departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts la UIB, amb el suport de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat i el Vicerectorat d’Estudiants de la UIB . També hi col·labora Edicions Documenta Balear.

Data de l'esdeveniment: 12/04/2019

Data de publicació: 05/04/2019