«SmartUIB» tindrà el suport del Centre d’Investigació IKERA RD8 per potenciar les solucions innovadores

El senyor Manuel Tomàs Gómez, que actua en representació del Centro de Investigación IKERA RD8, i el doctor Jaume Carot Giner, Rector de la Universitat de les Illes Balears, han signat un conveni de col·laboració. Aquest acord estableix un marc que permetrà optimitzar la definició, el desenvolupament i el llançament de potencials solucions i/o serveis innovadors per promoure la gestió transversal del projecte SmartUIB.

SmartUIB és un projecte de la Universitat de les Illes Balears. Amb aquesta iniciativa d'innovació es pretén millorar, en general, l'eficiència de la Universitat, desenvolupar tecnologies intel·ligents per transferir a la societat i incrementar les possibilitats d'ocupació dels alumnes formant-los amb un esperit innovador i emprenedor.

Data de publicació: Tue Jan 18 09:57:00 CET 2022