Què s'investiga a la UIB?

Rutes guiades i converses per a la transferència de coneixements a la societat

La Universitat de les Illes Balears, a través del Servei d’Activitats Culturals, emprèn una iniciativa nova per transferir coneixements cap a la societat. És un cicle que inclou rutes guiades i converses i que s’articula en un programa conjunt, titulat Què s’investiga a la UIB?, i que tindrà lloc entre els mesos de març i maig de 2022.

La temàtica de les activitats és d’allò més diversa i totes són gratuïtes, però és necessari apuntar-s’hi prèviament:

· La Partituroteca i els Investigadors
Cicle de converses que es desenvolupa en dimecres alterns (16 i 30 de març; 27 d’abril, i 11 i 25 de maig de 2022), a les 19 hores, a Sa Riera.

· La Formació de la Serra de Tramuntana
Ruta guiada amb el doctor Bernadí Gelabert, professor del Departament de Biologia de la UIB. Dissabte 9 d’abril, a les 9 hores. Punt de trobada: campus universitari.

· Història i Microbiologia de la Pesta de 1820 al Llevant de Mallorca.
Ruta guiada a càrrec del doctor Antoni Bennàsar, professor de l'àrea de Microbiologia de la UIB. Dissabte 30 d’abril, a les 9 hores. Punt de trobada: campus universitari.

· Hegemonia Hotelera
Ruta guiada amb el doctor Macià Blázquez, professor del Departament de Geografia de la UIB. Dissabte 14 de maig, a les 9 hores. Punt de trobada: carrer de Marbella, 32, l’Arenal, Palma.

Per a més detalls de les activitats i procediment d’inscripció, podeu visitar la pàgina web del Servei d’Activitats Culturals

Data de publicació: Wed Mar 16 13:24:00 CET 2022