La Comissió Sectorial d'Investigació i Desenvolupament Empresarial del G9 es reuneix a la UIB

Dia: dijous, 18 de juny de 2009
Hora: 16 hores
Lloc: aula de graus de l’edifici Arxiduc Lluís Salvador,
campus universitari, Palma

La Rectora de la UIB, Montserrat Casas, obrirà la reunió de la Comissió Sectorial d’Investigació i Desenvolupament Empresarial del Grup 9 d’Universitats que tindrà lloc a la UIB.

La reunió es desenvoluparà al llarg de dues sessions i per grups de feina dels membres de la comissió:

El grup de treball de vicerectors tractarà temes relacionats amb el projecte UNIVALUE, administració electrónica, formes de col·laboració en l'optimització de recursos d'investigació, serveis de suport a la investigació de les universitats del G-9 i empreses de Base Tecnològica.

El grup de treball d'Unitats de Gestió de la Investigació (UGIs) tractarà el control horari en projectes, intervenció prèvia o control de factures a càrrec de projectes abans del seu enregistrament i despeses no elegibles i autoritzacions per participar en projectes del Pla Nacional.

I el grup de treball d'Oficines de Transferència de Resultats de la Investigació (OTRIs) analitzarà el projecte UNIVALUE i empreses de Base Tecnològica.

Data de publicació: Thu Jun 18 13:57:00 CEST 2009