El Rector de la Universitat de les Illes Balears, doctor Llorenç Huguet, i la presidenta de la Confederació d'Associacions Empresarials de les Balears (CAEB), senyora Carme Planas, han signat un conveni amb l'objectiu de col·laborar en la impartició, la difusió i la captació de participants del curs Expert Universitari en Màrqueting Digital i Direcció Comunitària (Community Management). Títol propi de la UIB (19 ECTS).
També han assistit a l’acte de signatura el vicerector d'Innovació i Relacions Institucionals, doctor Jordi Llabrés; el director de la FUEIB, doctor Luis Vegas; el director del Departament d'Economia de l'Empresa, doctor Bartomeu Pascual; Gabriel i Alejandro Subías, en representació de B the travel brand, empresa col·laboradora del curs; i la directora acadèmica del curs, doctora Maria Antònia Garcia.
Mitjançant aquest conveni, la CAEB farà publicitat d'aquest curs entre els seus associats i altres col·lectius que hi puguin tenir interès, i impulsarà iniciatives educatives relacionades amb el màrqueting digital a les seves seus de Menorca i d'Eivissa. En contraprestació, els associats de la CAEB tindran un descompte del 10 per cent en el preu de la matrícula del curs.
A més, s'assignarà una plaça gratuïta al guanyador del concurs d'idees emprenedores Connect'Up, com a reconeixement a la promoció de l'esperit emprenedor, pel compromís establert per part de la CAEB amb l'entitat organitzadora del concurs.
Un curs per formar professionals del màrqueting digital
El curs d’Expert Universitari en Màrqueting Digital i Direcció Comunitària (Community Management). Títol propi de la UIB (19 ECTS) pretén formar els alumnes d'una manera interactiva i pràctica en les principals eines del màrqueting digital, en un context on tant les PIME com grans empreses demanen professionals qualificats en aspectes relacionats amb entorns digitals: comunicació digital, gestió de les xarxes socials, màrqueting en cercadors (SEM), posicionament (SEO), etc. En definitiva, es pretén formar professionals capaços d'executar i liderar el disseny, desenvolupament i optimització de campanyes de màrqueting a Internet.
Des de l'any 2012 el curs d'Expert Universitari en Màrqueting Digital i Direcció Comunitària (Community Management) compta amb la participació de professionals i professors universitaris amb una llarga trajectòria i una àmplia experiència al sector. A més, es fan pràctiques curriculars en l'àmbit del màrqueting digital. El curs destaca per l'elevat percentatge d'inserció professional dels titulats, que assoleix gairebé el 90 per cent.
Data de publicació: 08/10/2018