L'Institut de Ciències de l'Educació de la UIB edita un disc compacte amb idees i consells per millorar la metodologia a les aules

Presentació del CD Com educar, com ensenyar, com aprendre

Dia: dimecres, 12 de maig de 2010
Hora: 18 hores
Lloc: sala d’actes de Sa Riera,
c/ de Miquel dels Sants Oliver, 2, Palma

Tindrà lloc la presentació del CD Com educar, com ensenyar, com aprendre, a càrrec dels senyors Bernat Ramis i Gaspar Servera, membres del Seminari d’Aprenentatge Significatiu de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat de les Illes Balears, i del senyor Salvador Giordano, de Ràdio Calvià, emissora que ha cedit a l’ICE els estudis de gravació per a l’enregistrament del CD.

Com educar, com ensenyar, com aprendre és un document elaborat per un grup de professionals de l’educació membres del Seminari d’Aprenentatge Significatiu de l’ICE. En aquest disc compacte es podran escoltar en format mp3 les veus de diversos experts internacionals que parlen sobre la manera com podem educar, ensenyar i aprendre.

L’objectiu d’aquest CD és distribuir un material relacionat amb l’aprenentatge significatiu entre el professorat de tots els nivells educatius per tal de col·laborar en la millora de les metodologies d’ensenyament i aprenentatge, actualment en procés de renovació. Les investigacions realitzades per la UIB han demostrat la importància d’aquestes metodologies sobre les dinàmiques més positives a les aules, així com sobre els resultats acadèmics de l’alumnat i sobre l’autoconcepte dels docents.

La tasca de l’ICE és organitzar i donar a conèixer la feina dels seminaris permanents de debat, estudi i investigació, formats per professorat de tots els nivells educatius. En concret, el Seminari d’Aprenentatge Significatiu persegueix l’objectiu de formar aquests professionals de la docència, per mitjà de jornades i conferències, del Canal ICE de YouTube i de la Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socieducativa, IN, que també elabora l’ICE. 

Documents relacionats

Data de l'esdeveniment: 12/05/2010

Data de publicació: 11/05/2010