Grups d'investigació de la UIB es desplacen a Menorca per participar a la VIII Fira de la Ciència 2009

El Recinte Firal de Menorca acull del 26 al 28 de març la Fira de la Ciència 2009, organitzada per la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació i la Conselleria d'Educació i Cultura del Govern de les Illes Balears, amb la col·laboració de la UIB.

Des d'Oficina de Suport a la Recerca de la Universitat de les Illes Balears s'ha organitzat el desplaçament i la participació d'una nombrosa representació de científics i serveis que mostraran la recerca que es fa a la Universitat. Hi participaran:

- DEMOLAB

- Departament de Biologia Fonamental i Ciències de la Salut: Grup de Nutrició Comunitària i Estrès Oxidatiu, Laboratori de Biologia Molecular, Nutrició i Biotecnologia (Nutrigenòmica) i Neurociències.

- Departament de Biologia: àrea de Botànica, Fisiologia Vegetal i Laboratori de Genètica.

- Departament de Ciències Matemàtiques i Informàtica: Unitat de Gràfics i Visió per Ordinador i Intel·ligència Artificial.

- Departament de Física: Física Atòmica, Física Solar i Tecnologia Electrònica.

- Departament de Psicologia: Evolució i Cognició Humana.

- Departament de Química

- Departament d'Infermeria i Fisioteràpia

- Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos (IFISC)

- Institut Mediterrani d'Estudis Avançats (IMEDEA)

- Institut Universitari en Ciències de la Salut (IUNICS)

- Servei de Biblioteca i Documentació

- Servei d'Informació

La VIII Fira de la Ciència se centra en la celebració del bicentenari del naixement de Charles Darwin i del 150è aniversari de la teoria de l'evolució de les espècies, i d'altra banda, en la celebració de l'Any Internacional de l'Astronomia.

Enguany Menorca es converteix en la seu de la vuitena edició d'una fira que, durant tres dies, aglutinarà l'exposició més gran de tasques científiques i de recerca que es duen a terme a les Illes. Aquesta fira pretén ser un canal per fomentar la cultura científica i l'interès social per a la ciència.

En aquesta edició hi participaran 31 centres educatius, dels quals 18 són de Menorca, 10 de Mallorca i 3 d'Eivissa i Formentera.

Data de publicació: Wed Mar 25 12:19:00 CET 2009