El Departament d'Economia de l'Empresa de la UIB organitza el XXIV Congrés Nacional de Màrqueting AEMARK

 Hi participaran més de 200 professors i investigadors d’universitats espanyoles i d’Amèrica Llatina

Inauguració
Dia: dimecres, 12 de setembre de 2012
Hora: 20 hores
Lloc: CaixaFòrum Palma,
plaça de Weyler, 3, Palma

Tindrà lloc la inauguració del XXIV Congrés Nacional de Màrqueting AEMARK, que es durà a terme els dies 12, 13 i 14 de setembre de 2012 al CaixaFòrum de Palma. La inauguració serà a càrrec del senyor Luis del Olmo, director general de màrqueting de Meliá Hotels International; el senyor Carlos Flavián, president de l’Associació Espanyola de Màrqueting Acadèmic i Professional (AEMARK); el doctor Antoni Serra, president del comitè organitzador del congrés i professor de la Universitat de les Illes Balears (UIB); i el doctor David Pons, vicerector d’Economia i Seus Universitàries de la UIB.

El Congrés Nacional de Màrqueting AEMARK és un congrés d’àmbit estatal que se celebra cada any en una universitat espanyola, en què es presenten i difonen recerques científiques i treballs de recerca de l’àrea del Màrqueting. Enguany l'organitza el Departament d'Economia de l'Empresa de la UIB. La missió de l’Associació Espanyola de Màrqueting Acadèmic i Professional (AEMARK) és desenvolupar el coneixement d’aquesta disciplina, així com promoure’n l’ensenyament i la recerca.

El congrés s’estructura en sessions plenàries, sessions paral·leles amb presentacions de ponències i treballs en curs i sessions paral·leles adreçades a l’exposició de tesis doctorals defensades durant el curs anterior.

A l’edició d’enguany, que comptarà per primera vegada amb professors i investigadors de països d’Amèrica Llatina, s’hi ha inscrit prop de 200 persones. També hi participaran els editors de tres de les revistes científiques de major impacte internacional de l’àrea del màrqueting, com són Journal of Marketing, Journal of Retailing i Journal of Advertising, totes tres situades al primer quartil del Journal Citation Reports (JCR).

Al llarg del transcurs del Congrés també es lliuraran els premis següents: a la millor tesi doctoral de l’àrea, al millor article de recerca, al millor article publicat a la Revista Española de Investigación en Marketing, Premio del Foro de Marcas Renombradas, ASEDAS-AEMARK de Distribución, i premi a la trajectòria del professor de màrqueting. 

Data de l'esdeveniment: 12/09/2012

Data de publicació: 11/09/2012