Crisi econòmica i percepció dels impactes del turisme

Un estudi de la UIB ha estat guardonat amb el premi al segon millor article presentat a la 6th Advances in Tourism Marketing Conference de la Universitat de Finlàndia Oriental  

Un treball del doctor Joan B. Garau, professor del Departament d’Economia de l’Empresa de la UIB, i els doctors Desiderio Gutiérrez-Taño i Ricardo Díaz-Armas, de la Universitat de La Laguna, ha estat guardonat amb el premi al segon millor article presentat a la 6th Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC 2015), que s’ha fet del 8 al 10 de setembre a la Universitat de Finlàndia Oriental.

L’estudi «Economic crisis and Residents’ Perception of Tourism Impacts in Mass Tourism Destinations» compara les dades obtingudes en dues destinacions de turisme de masses com són Mallorca i Tenerife en moments econòmic ben diferents: un primer moment d’expansió econòmica (2006) i un segon moment de crisi (2014). L’objectiu final d’aquest estudi és avançar en el coneixement sobre la manera com l’ambient econòmic afecta la percepció dels impactes del turisme i el suport al turisme, i debatre les implicacions que aquests resultats tenen per a la gestió de les destinacions.  

Data de publicació: 22/09/2015