Novetats en la matrícula de continuació dels títols de grau

Els alumnes es matricularan de manera esglaonada segons la nota mitjana d’expedient

Dia 27 de juliol els estudiants de continuació (tots els que no són de nou ingrés) rebran un missatge personalitzat amb una cita per fer l’automatrícula.

També tindran un avís a la primera pàgina d'UIBdigital.

Aquesta és una novetat d’enguany a la UIB. Per primera vegada, la matrícula es farà de forma esglaonada mitjançant un procés d'atorgament de cita d'acord amb la mitjana competitiva d'expedient. El procés d'atorgament de cita afectarà únicament la primera setmana de matrícula, en la qual hi haurà 12 intervals d'una hora (de 9 a 20 hores) per jornada. Durant la segona setmana, l'automatrícula serà lliure per a tots els alumnes de continuació. Les primeres cites es concediran als alumnes amb la millor mitjana i, a continuació, s'aniran concedint als alumnes amb mitjanes progressivament menors. Els alumnes es podran matricular a partir de l'hora concedida i fins a l'acabament del període de matrícula (dia 16 de setembre, a les 14 hores).

La Comissió Acadèmica ho acordà per evitar els col·lapses de les primeres hores de matrícula i també per premiar i incentivar els millors estudiants, que d’aquesta manera poden ser els primers a triar grups i horaris.

Terminis

Matrícula per a alumnes amb notificació de cita: des de la cita i fins a les 14 hores del 16 de setembre.

Matrícula per a alumnes no citats (els que no han formalitzat matrícula l’any 2015-16): des de les 9 hores del dia 12 de setembre fins a les 14 hores del dia 16 de setembre.

Publicació de la relació de rangs de nota mitjana amb l'hora d'inici de la matrícula: 26 de juliol de 2016. Enviament de missatges personalitzats de citació: 27 de juliol de 2016.

Data de publicació: Thu Jul 21 12:37:00 CEST 2016