La Coral Universitat de les Illes Balears actuarà en el concert solidari Mallorca amb el Japó, organitzat per recaptar fons per a les víctimes del tsunami

Dia: dimecres, 13 d’abril de 2011
Hora: 20.15 hores
Lloc:
auditori del Conservatori Superior de Música de les Illes Balears

La Coral Universitat de les Illes Balears, sota la direcció del mestre Joan Company, participarà en el concert solidari Mallorca amb el Japó, organitzat per les pianistes japoneses Rumiko Harada i Yuko Mizutani. Les dues són concertistes i professores del Conservatori Superior de les Illes Balears, i la senyora Yuko Mizutani és pianista acompanyant de la Coral Universitat de les Illes Balears.

La Coral UIB interpretarà Rèquiem d’Eliza Gilkyson, compost per al tsunami d’Àsia de 2004. L’acompanyarà la pianista Yuko Mizutani.

A més de la Coral, participaran en aquest recital benèfic músics diversos de les institucions musicals més importants de les Illes Balears, com el Conservatori Superior de Música de les Illes Balears, l’Orquestra Simfònica de Balears i la Banda Municipal de Palma.

L’entrada donatiu és de 15 euros, i la recaptació íntegra es destinarà a la Creu Roja al Japó. El donatiu es canalitzarà a través del Consolat del Japó a Barcelona.

Data de l'esdeveniment: 13/04/2011

Data de publicació: Tue Apr 12 12:19:00 CEST 2011