Acte d'investidura del senyor Eduard Punset com a doctor honoris causa de la Universitat de les Illes Balears

.

Plantada d’arbre
Dia: dimecres, 9 de febrer de 2011
Hora: 10 h
Lloc: jardins devora de l’Escola Politècnica Superior (davant la façana del CTI).

Roda informativa
Hora: 10.30 h
Lloc: Aula de Graus d’Economia de l’edifici G. M. de Jovellanos.

Solemne acte d'investidura
Hora: 12 h
Lloc: sala d'actes de l'edifici G. M. de Jovellanos.

La Universitat de les Illes Balears investirà el senyor Eduard Punset com a doctor honoris causa de la UIB en compliment de l'Acord del Consell de Govern de 21 d’octubre de 2010.

Amb motiu de l'acte d'investidura el doctor Eduard Punset plantarà un Ginkgo biloba, ginkgo, arbre que servarà la seva memòria entre la comunitat universitària.

Programa de l'acte:

- 10 h Plantada de l'arbre

El senyor Eduard Punset sembrarà un Ginkgo biloba als jardins del nou edifici del Centre de Tecnologies de la Informació, al costat de l’Escola Politècnica Superior. També hi assistiran els membres del Consell de Direcció, degans i directors d’escola i el padrí d’investidura.

- 10.30 h Roda informativa. Aula de Graus d’Economia de l’edifici G. M. de Jovellanos.

El senyor Eduard Punset signarà el llibre d’honor de la UIB. Tot seguit s’iniciarà la roda informativa. L’acompanyaran el doctor Federico Garau, Secretari General, el doctor Llorenç Huguet, padrí de la investidura, i la doctora Montserrat Casas, Rectora de la UIB.

- 12 h Acte solemne d'investidura. Sala d’actes de l’edifici G. M. de Jovellanos.

1. Entrada a la sala de la processó acadèmica, formada pel Claustre i autoritats.
  2. La doctora Montserrat Casas, Rectora de la UIB, presentarà l’acte.
  3. El doctor Federico Garau, Secretari General de la UIB, farà la lectura del nomenament del senyor Eduard Punset com a doctor honoris causa.
  4. El doctor Llorenç Huguet, padrí del doctorand, farà la defensa de l’apadrinat.
  5. La doctora Montserrat Casas, Rectora de la UIB, investirà el senyor Eduard Punset com a doctor honoris causa de la UIB.
  6. El doctor Eduard Punset llegirà la lliçó magistral.
  7. Parlament de la Rectora de la UIB, doctora Montserrat Casas.

Data de l'esdeveniment: 09/02/2011

Data de publicació: Mon Feb 07 13:32:00 CET 2011