5 de desembre, dia internacional del voluntariat: Un any més del programa Estades Solidàries

L’alumnat que ha participat a la XII Convocatòria d’Estades Solidàries, una vegada han tornat del Perú, han presentat les seves memòries i s'han reunit amb el personal de l’OCDS per valorar l’experiència. Durant aquest estiu ha estat la Fundación de Solidaridad Amaranta l’entitat que ha rebut na Sara i na Marga durant un mes. Durant el segon mes aquestes alumnes han dut a terme les tasques de voluntariat amb Aprendo Contigo, institució que, per altra banda, des del primer mes va rebre en Josep, en Lorenzo, en Miguel Ángel, na Laia i na Maria.

Amb el programa Aprendo Contigo, que pretén apropar els infants al món que han hagut de deixar enrere a causa de la seva malaltia, hi col·laboram des de fa 4 anys, i té com a objectiu fonamental acompanyar els infants durant la seva hospitalització i/o el tractament mèdic a través de les tasques pròpies de la infantesa: estudi i joc.

D’altra banda, el nou programa de la contrapart sòcia «Proyecto Casa de la Mujer – Adoratrices de Lima», de la Fundació de Solidaridad Amaranta, ha consistit a donar suport en la formació i en l’acompanyament a les dones que són víctimes de violència o que volen sortir de contextos de prostitució oferint-los una sèrie de referents i models. Per acabar, us convidam a visitar el blog: tu hi pintes molt!, on trobareu els testimonis directes de les persones que han participat al programa de voluntariat Estades Solidàries, així com a altres programes de mobilitat de l’OCDS.

I recorda: si formes part del PAS o de l’alumnat i enguany vols ser tu qui visqui una experiència de voluntariat internacional, no deixis de consultar la nostra web, i que encara queden dos terminis per presentar les sol·licituds! Anima’t!

Data de publicació: Mon Dec 05 10:30:00 CET 2016